2016. július 24., vasárnap

Díj

Hűha, elnézést kérek mindenkitől, mert a régebben kapott díjakat elfelejtettem kitenni a blogra, mivel elveszett a sok vázlat bejegyzések között ez a poszt. De így utólag is megszeretném köszönni a bloggereknek, hogy gondoltak rám a díj tovább küldésénél! - Mym


Köszönöm ezt a díjat Zsanettnek, a Nyílt tenger blog írónőjének!


Köszönöm szépen a díjat Renee-nek, A szavak mestere blog írónőjének!
Szabályok:
Köszönd meg a díjat, és tedd ki, akitől kaptad!
Olvasd el annak a blogját, akitől a díjat kaptad!
Írj 12 dolgot az illető blogjáról!
Írj 12 dolgot a saját blogodról!
Válaszolj 12 kérdésre!
Tegyél fel 12 kérdést!
Kommentelj annak a blogján egy bejegyzéséhez, akitől kaptad, hisz mindenkinek jól esik a visszajelzés. Ez lehet kritika, vélemény; a lényeg, hogy építő jellegű legyen. (Ha a díj bejegyzése alá kommentelsz, az nem számít;))
Cseréljetek linket!
Küld tovább 12 embernek!
Tedd ki a plecsnit jól látható helyre úgy, hogy az én blogomra vezessen!

12 dolog Renee blogjáról:

1. A főszereplő Madisont Lucy Heal alakítja, akit szeretek.^^
2. A második főszereplőt a trailerben Shawn Mendens.
3. Ne haragudj, de nekem a fejléc annyira nem nyerte el a tetszésem.
4. E/1-ben lehet olvasni, Madison szemszögéből.
5. Az első részben leginkább visszaemlékszik az édesanyjával való beszélgetésre.
6. Persze az első sulis napjára is visszaemlékezést olvashatunk, amikor megismerte Grace-t.
7. Grace is akkor lett tizedikes, ő vezette körbe a suliba, legjobb barátnők lettek.
8. AZ eső napon Shaw mellé ül.
9. Szerintem nagyon jó, hogy beszúrtad azt a táblázatot. 
10. A harmadik résznél látható a legjobban, hogy bővülnek a részek.
11. De így is elég és egyben jó terjedelmes.
12. Grace inkább kerítőnősködik Madison körül. (Nem valami értelmes így leírva, de na...)


12 dolog a saját blogomról:

1. Olive elvesztette a testvérét, amit lehet hogy még mindig nem dolgozott fel.
2. Trent pedig a barátnőjét, akivel már nem is szerették egymást.
3. Úgy gondolom 40 rész lesz a max, majd jön az epilógus.
4. Új design készülődik.
5. Természetesen nem én csinálom,mert béna vagyok hozzá.
6. Gondolkoztam egy új trailerben. (Ami mellesleg oldalt a fényképezős... képre rákattintva megnézhettek ->)
7. Nem tudom, hogy végül mi is legyen a jövőjükkel a szereplőknek.
8. Új szereplőt köszönthetünk a következő részekben.
9. Szerintem elárulom... (Jah, a pontozás és ahogy húzom a 12 dolgot.)
10. Nancy öcsikéje is gólya lesz a fősulin, ahova Olive is jár. Ezek szerint nem kell mindig egyedül lennie. De egyben eldobja a legnagyobb hobbiját.
11. Túlzásba viszem a pontozást... Szerintem....
12. Kérdőjeles a boldog happyend.

12 kérdés Renee-től:

1. Ki a példaképed?
  - Nincs példaképem.
2. Mióta blogolsz?
  - Körülbelül két-három éve.
3. Melyik jobb? Wattpad vagy Blogger?
  - Szerintem Blogger jobb lehet. Legalább is talán azért mert nem tudok rajta kiigazodni.
4. Szoktál hallgatni zenét írás közben?
  - Igen, de van amikor elvonja a figyelmem egy-egy kedvenc szám.
5. Melyik a kedvenc bejegyzésed a sajátjaid közül? Miért pont az?
  - Nincs kedvencem
6. A blogolás mellett van más hobbid is? Mi?
  - Olvasás, rajzolás, boxoltam, de sajnos már régen voltam.
7. Mi volt a legnagyobb élményed a blogoddal kapcsolatban?
   - Két blogversenyen amikor indultam mindkét alkalommal második lettem, ami nagyon feldobta a kedvem, mivel sose mertem jelentkezni egy versenyre sem.
8. Vannak kedvenc blogjaid, bloggereid? Kik?
  - Igen. A Feljegyzés blogot nagyon megszerettem, hiszen könnyű értelmezni, kis könnyed olvasmányokat ír az írónő. Még a Get out alive blogot is olvastam mielőtt lett volna egy kis szünet a részek között.
9. Honnan inspirálódsz?
  - Leginkább gifekből, miután annyit következtetek, hogy meglepődök miért is arról jutott eszembe mikor egyáltalán nem kapcsolódik ahhoz a pillanat mozgóképhez.
10. Van olyan regény, amelyet mindig szeretsz újra és újra elővenni?
  - Nem szoktam újraolvasni, inkább hasonlókat, mert nem tudom mi történik később. Ha pedig újra olvasnám nem fejezném be, mert pontosan tudom mi fog következni ami lássuk be, nem mindig jó.
11. Honnan tudnád magad jellemezni 5 mondatban.
  - Segítőkész
    Mosolygós
    Sokat beszélek a barátaim előtt, amit sose fogok megérteni, mivel nem vagyok valami bőbeszédű, előtte /ha a legjobb barátnőmet nézzük csak/ akkor be nem áll a szám.
    Örülök, hogy végre túl vagyok a nyo
   
12. Az ismerőseid, hozzád közel állók tudják, hogy blogolsz?
  - Igen, páran. NaTi-val kezdtem el a blogot, aki ovi óta barátnőm. Múltkor nem tudtam, hogy mit is írjak, így besegített, ami következtében dőltek az ötletek. A másik barátnőm pedig rendszeres olvasó, neki szoktam elküldeni a részeket mielőtt kiteszem, mert őszintén megmondja milyen.

(Remélem nem fogsz megharagudni Renee, de nagyon jó kérdéseid vannak, amiket úgy gondoltam én is megkérdezek azoktól akiknek küldöm, mivel kíváncsi vagyok a válaszukra.)

12 kérdés tőlem:

1. Van hobbid, amit még szívesen csinálsz a blogolás mellett?
2. A legtöbben zenére tudnak írni új részeket. Te mit gondolsz erről?
3. Te is inkább a zene hallgatás közbeni írás csoportba tartozol?
4. Hogy jutnak eszedbe nagy csavarok a történetedbe? Ha másként megfogalmazzuk ihletet...
5. Gondoltál rá, hogy nem csak hobbiként fogsz tovább írni?
6. Tudják az ismerőseid, rokonok, hogy blogolsz?
7. Wattpad vagy Blogger? Miért?
8. Mi a véleményed ezekről az oldalakról?
9. Hány részt tervezel összesen írni?
10. Mit csinálsz ha nem tudod miről írj a következő részben?
11. Tervezel más blogot is írni?
12. Használsz Wattpad-ot?



 Akiknek küldöm:

5 megjegyzés:

  1. Én is nagyon szépen köszönöm ! :)

    VálaszTörlés
  2. Amint gépnél leszek, kitöltöm és kiteszem! :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Már kitettem a díjat! Ne haragudj, hogy csak a kérdéseidre válaszoltam, de időhiányban vagyok :( A cserék közzé is betettelek :)

    VálaszTörlés